Joi, 25 aprilie - CONCEDIU. Reluam expedierea comenzilor vineri, 26.04. Multumim pt. intelegere!

Termeni și condiții

Site-ul www.lunastudio.ro și subdomeniile sale, denumit în continuare “Site”, este deținut și administrat de societatea comercială Method Print Atelier SRL, organizată în baza legii române, cu sediul social în loc. Timișoara, str. Moldovei 22, punct de lucru Gh. Asachi 13, având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare RO 39674156 , înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J35/2567/26.07.2018

E-mail de contact: [email protected].

DEFINIȚII ȘI TERMENI

Vânzător – Method Print Atelier SRL, CUI 39674156, J35/2567/26.07.2018.

Cumpărător, Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care depune o comandă pe site-ul lunastudio.ro, indiferent dacă și-a creeat sau nu un Cont.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, și implicit și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții.

Lista – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adaugă Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adaugă în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Site – magazinul online găzduit la adresa web lunastudio.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic ce intervine că formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția să de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă sau agreate de ambele părți prin comunicare electronică, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Bun de tipar aprobare dată de beneficiar (Client/Cumpărător) pe macheta digitală, în mod scris prin e-amil, după care începe imprimarea tirajului (urmată de finisare și asamblare – dacă este cazul)

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. Contractul decurge din momentul confirmării comenzii explicite de către Vânzător, nu din momentul lansării Comenzii.

Conținut – reprezintă:

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior.

Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Vânzătorul își rezervă dreptul de a publica un rating și/sau review provenit(e) doar de la Cumpărători.

ACORDUL UTILIZATORULUI

Accesul, vizitarea și utilizarea acestui website de către dumneavoastră se supune Termenilor și condițiilor de utilizare și implică acceptul explicit al dumneavoastră, fără limitări sau calificări, cu privire la acestea.

Method Print Atelier SRL, în calitate de Autor/Administrator al website-ului www.lunastudio.ro și a subdomeniilor sale, își rezervă dreptul de a suspenda, modifica, actualiza și revizui în orice moment, fără nici un fel de notificare prealabilă, porțiuni din conținutul acestui website, precum și acești Termeni şi Condiții și Politica de confidențialitate, prin actualizarea lor. De asemenea, Method Print Atelier SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorilor la o parte sau la întregul său conținut.

Dacă nu îndepliniți condițiile de eligibilitate sau dacă din orice motiv nu sunteți de acord cu termenii, condițiile și politicile Site-ului, vă rugăm să întrerupeți imediat utilizarea acestuia, deoarece prin utilizarea sau încercarea de a utiliza acest Site, consimțiți că sunteți de acord cu termenii, condițiile și politicile Site-ului și îndepliniți condițiile de eligibilitate.

CONDIȚII DE UTILIZARE ALE WEBSITE-ULUI

Method Print Atelier SRL poate modifica, repoziționa, elimina sau adăuga porțiuni la acest site în orice moment. Materialele din acest site sunt puse la dispoziție “ca atare” și “atât cât sunt” și fără nici un fel de garanții exprese sau implicite. Vânzătorul nu garantează și nu are nici o obligație legată de utilizarea sau rezultatul utilizării conținutului sau materialelor din acest site privind corectitudinea, acuratețea sau siguranța.

Deși în fiecare moment Method Print Atelier SRL face eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii informațiilor publicate în site având în acest sens o obligație de diligență și nu de rezultate, Method Print Atelier SRL nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor oferite/publicate pe Site. Method Print Atelier SRL nu garantează totalitatea sau utilitatea informațiilor conținute în acest site. Method Print Atelier SRL nu garantează că funcțiile conținute în materialele disponibile pe acest site vor fi neîntrerupte sau fără erori, că inadvertențele sau materialele vor fi corectate, că siteul sau serverul care le pune la dispoziție nu conține viruși sau alte componente vătămătoare. Method Print Atelier SRL nu își asumă răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună, pricinuită direct sau indirect, pentru nicio dauna personală, dauna pecuniară, sau de orice altă natură, suferită ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor furnizate de site.

Sunteți de acord să exonerați de răspundere Method Print Atelier SRL pentru orice acțiuni judiciare sau extrajudiciare și să acoperiți cheltuielile de judecată și orice alte cheltuieli care ar putea să apară ca urmare a încălcării de către dumneavoastră a clauzelor prezentelor termeni și condiții.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Acest site este protejat prin dreptul de autor și este apărat de Legea privind dreptul de autor și drepturile conexe și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Orice text sau material grafic pe care îl copiați, tipăriți, sau descărcați este sub licența Method Print Atelier SRL exclusiv pentru uz personal, non-comercial, cu condiția de a nu modifica sau șterge nota privind dreptul de copyright, marca sau alte note privind proprietatea intelectuală.

Conținutul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, texte, conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Method Print Atelier SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Conținutul pentru care Method Print Atelier SRL are drept non-exclusiv de utilizare/publicare (incluzând dar nelimitandu-se la fonturi, imagini tip stock) este proprietate intelectuală a respectivilor autori, fiind de asemenea protejat de legile naționale și internaționale în vigoare privind dreptul de autor și proprietatea intelectuală și industrială.

Produsele și serviciile oferite de către Vânzător rămân proprietatea acestuia, achiziția lor nu transferă și drepturi intelectuale sau drepturi de autor. Machetele grafice trimise Clientului/Cumpărătorului spre confirmarea bunului de tipar rămân în exclusivitate proprietatea Vânzătorului, Clientul/Cumpărătorul neavând dreptul de a le folosi în alt scop decât cel de vizionare și acordarea confirmării bunului de tipar. Așadar, este interzisă imprimarea și/sau modificarea lor (incluzând dar nelimitandu-se la înlăturarea simbolurilor de tip watermark).

Ne bucurăm mult dacă apreciezi conținutul de pe Site și dorești să împărtășești asta cu alții (share pe canale social media sau orice alte canale online sau offline), dar orice conținut preluat de pe Site sau canalele de social media asociate acestuia în condițiile legale trebuie să fie însoțit obligatoriu de textul: „sursă: LunaStudio” (sau echivalent). Pentru citarea în mediul electronic, este obligatorie menționarea linkului lunastudio.ro în textul anterior, cu link activ către site-ul lunastudio.ro. Citarea este limitată la 150 cuvinte.

Folosirea fără acordul scris explicit din partea Method Print Atelier SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

Niciun Conținut transmis către Client/Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesarea, vizitarea și/sau vizualizarea Site-ului nu constituie o obligație contractuală din partea Method Print Atelier SRL și/sau al unui angajat al Method Print Atelier SRL care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut. Excepție face confirmarea comenzii de către Vânzător, care implică începerea Contractului sau alte comunicări transmise de acesta care fac deja parte dintr -o obligație contractuală în desfășurare.

Conținutul transmis de Utilizator/Client/Cumpărător (incluzând dar nelimitandu-se la: înregistrări pentru concursuri promoționale organizate integral sau parțial de Method Print Atelier SRL, sugestii, review-uri, feedback, idei creative, know-how sau orice alte materiale ce nu includ date personale și/sau sensibile) se consideră a fi neconfidential și poate fi folosit, distribuit, publicat, editat, manipulat prin creearea de lucrări derivative, tradus de către Vânzător oricând, fără restricții, în orice mediu (online sau offline) fără nici o limitare, și poate autoriza alte persoane în legătură cu acestea. Vânzătorul va avea libertatea de a utiliza orice idee, concept, know-how sau tehnică conținută în aceste informații în orice scop, inclusiv și fără a se limita la: dezvoltarea, producerea, promovarea și comercializarea produselor și altor elemente încorporate în această informație fără a oferi nici o compensație Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului pentru informațiile pe care acesta le-a transmis. Drepturile de autor asupra conținutului de tip fotografic transmis de Utilizator/Client/Cumpărător ii rămân acestuia, iar Method Prinț Atelier SRL primește implicit toate drepturile de utilizare menționate în acești Termeni. Excepție face conținutul transmis pentru care s-a cerut în mod express și agreat în avans de ambele părți ca acesta să rămână confidențial și exclusiv proprietatea utilizatorului/clientului/cumpărătorului, fără acordarea de drepturi de utilizare Vânzătorului în afara celor minimum necesare pentru a onora comanda (editare/procesare internă pre-print, print). În cele mai uzuale (dar nu singurele) scenarii, Method Print Atelier SRL primește automat dreptul de a folosi acest conținut pentru a se promova pe orice canal online sau offline (review-uri, feedback, imagini de la clienți – acestea din urmă cu mențiunea autorului dacă este posibilă, etc.) și pentru a-și îmbunătăți produsele și serviciile sau pentru a dezvolta unele noi. Ca practică generală, nu vom publica pe Site sau pe canalele de social media produse realizate încorporând imagini care includ persoane identificabile transmise de Client fără acordul scris al acestuia (ex: imagini de cuplu, imagini cu nou-născuți/minori, etc).  

Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul  este singurul responsabil de acuratețea, fiabilitatea și veridicitatea conținutului pe care îl transmite. Acesta nu are dreptul de a transmite conținut (în primul rând fotografii, dar și orice alt tip de conținut) care ar putea încălca drepturile de confidențialitate, publicitate sau drepturi de autor, cu excepția cazului în care aveți permisiunea proprietarului acestor drepturi și/sau a persoanelor (sau a părinților sau a tutorilor legali, dacă este cazul) care sunt afișați în fotografii. În plus, nu puteți să trimiteți nicio fotografie sau orice alt tip de conținut care să ducă la răspundere civilă sau penală în conformitate cu legea aplicabilă sau să expuneți Method Print Atelier SRL sau partenerii săi legali la amenințarea acestora. Ne rezervăm dreptul de a șterge, a muta, de a edita imagini sau de a suspenda vizionarea sau imprimarea conținutului (imaginilor, etc.) dacă, la propria discreție, considerăm că orice depunere este abuzivă, defăimătoare, instigă la ură, violență, discriminare sau care încalcă legile privind drepturile de autor, mărcile comerciale sau confidențialitatea sau nu este adecvată sau probabilă să conducă la răspundere civilă sau penală.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu răspunde comentariilor publicate pe Site sau canalele de social media asociate, precum și de a filtra, aproba, sau șterge orice comentarii care fie contravin acestor Termeni și/sau legislației în vigoare, fie sunt considerate (la discreția Vânzătorului) ca fiind spam, rău intenționate, false, etc.

Sunteți responsabil în mod exclusiv pentru conținutul oricărui comentariu pe care îl faceți pe Site sau pe canalele de social media asociate Site-ului/Vânzătorului. Agreați că nici un comentariu trimis de dvs.:

  • nu va încălca nici un drept al nici unei terțe părți, incluzând dreptul de copyright, marca, drepturi de proprietate intelectuală, privind confidențialitatea sau de altă natură;
  • nu va fi și nu va conține materiale defăimătoare sau de altă natură, ilegale, abuzive sau obscene, nu va promova ura, rasismul, violența, și nu va constitui o încălcare a secretelor comerciale/de afaceri către o terță parte;
  • nu va desconsidera produsele sau serviciile Vânzătorului sau oricărei terțe părți. nu va fi spam
  • nu va include link-uri asociate direct unor activități ilegale (incluzând dar nelimitandu-se la: phishing date, viruși, etc.)

De asemenea, veți fi de acord să nu trimiteți nici o informație personală (alta decât numele și/sau adresa de e-mail în câmpurile dedicate de pe Site) în comentarii, review-uri sau prin mesajele postate de către dvs pe acest Site.

REZERVE ȘI LIMITĂRI DE RĂSPUNDERE

Method Print Atelier SRL NU va fi în nici un caz răspunzătoare pentru niciun fel de daune indirecte, incidentale, speciale, sau punitive, inclusiv, dar fără a se limita la, daune pentru pierderi de profit, utilizare date sau alte imobilizări necorporale (inclusiv neglijență) sau orice altă teorie legală, chiar dacă Method Print Atelier SRL a fost informată cu privire la posibilitatea unor astfel de daune, care rezultă din accesarea, utilizarea sau incapacitatea de a accesa sau de a folosi Site-ul, produsele sau serviciile oferite de Vânzător, de la orice schimbări aduse site-ului, produselor sau serviciilor sau de la acces neautorizat sau modificări ale datelor sau datelor dvs. În mod expres, recunoașteți faptul că Vânzătorul nu este răspunzător pentru defăimare, comportament ofensator sau ilegal al altor utilizatori sau terți și că riscul de vătămare provocat de cele menționate anterior revine în întregime Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului. Mai mult, Method Print Atelier SRL nu are nici o responsabilitate față de dvs. sau față de orice terță parte pentru conținutul terților încărcat sau descărcat de pe site. Sunteți de acord că datoria totală a societății Method Print Atelier SRL pentru toate reclamațiile care rezultă din utilizarea Site-ului, produselor sau a serviciilor oferite de vânzător este limitată la sumele pe care le-ați plătit anterior către Vânzător.

POLITICA DE VÂNZARE

Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor și/sau a serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/ilustrații/texte/prezentări multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Method Print Atelier SRL., acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. De asemenea, în funcție de tipul și setările monitorului/display-ului dvs., culorile pot diferi de cele ale produsului tangibil.

Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Client cu condiția asumării și respectării termenilor, condițiilor și politicilor Site-ului/Vânzătorului. Conform legislației în vigoare, nu există o comandă minimă pe Site, dar Vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe suplimentar contravaloarea serviciului de pregătire și ambalare a comenzii în cazul comenzilor de valoare mică. Această contravaloare și pragul de aplicare este menționată punctual în descrierea fiecărui produs atunci când aceasta există. 

În cazul Clienților care au un istoric de 1 (una) sau mai multe Comenzi refuzate la curier / neridicate de la curier, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita în avans plata comenzilor ulterioare, precum și contravaloarea transportului tur-retur pentru comenzile pe care acesta a refuzat să le ridice de la curier.

Prin lansarea unei Comenzi, Clientul este de acord cu forma de comunicare  electronică – e-mail – prin care Method Print Atelier SRL își derulează operațiunile pe Site. Confirmările Vânzătorului (acceptare comandă, status comandă, etc.) precum și cele ale Clientului (acord “bun de tipar” etc.) se vor transmite exclusiv scris, prin e-mail. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

Vânzătorul nu consideră în nici un moment o Comandă neconfirmată de către Method Print Atelier SRL ca având valoarea unui Contract.

Contractul se consideră încheiat între Method Print Atelier SRL și Client/Cumpărător și intră în vigoare în momentul primirii de către Client din partea Method Print Atelier SRL., prin intermediul poștei electronice (e-mail) a notificării de confirmare a Comenzii.

În cazul în care Produsele/Serviciile solicitate de Client nu mai sunt disponibile/în stoc (parțial sau integral) Vânzătorul le va înlocui cu altele echivalente sau va restitui contravaloarea achitată de Client (de comun acord). În cazul restituirii sumelor achitate de Client/Cumpărător, Contractul de Vânzare se va considera încheiat în acel moment, fără alte obligații ale părților. Fiecare Comandă transmisă de Client/Cumpărător se va trata separat (ca un Contract nou în cazul acceptării acesteia de către Vânzător sau Comandă neconfirmată refuzată). Spre exemplu,în situația în care Clientul transmite o comandă care este acceptată și onorată, apoi revine pt a suplimenta unitățile din produsul/produsele achiziționate anterior (sau dorește alte produse/servicii) dar acestea nu mai sunt în stoc/disponibile, doar cea de-a două comandă este refuzată de Vânzător sau rambursată Clientului dacă acesta a achitat-o și nu dorește produse/servicii echivalente – primul contract aferent primei comenzi considerându-se încheiat anterior.
De asemenea, în cazul în care se constată erori pe Bunul de tipar după tipărirea și/sau livrarea bunurilor, refacerea comenzii se va face pe cheltuiala Clientului și se consideră ca fiind un nou contract, primul fiind deja încheiat.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta Clientul/Cumpărătorul în vederea solicitării înscrierii unui Review/Feedback legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor. Oferirea acestui Review/Feedback este opțională și nu va fi recompensată financiar de către Vânzător.

Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON). În cazul plăților online. Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Prețul afișat e prețul final de achiziție, non-negociabil. Vânzătorul își rezervă dreptul de a oferi discounturi de volum sau fidelizare (parteneri, etc.) în anumite situații, la discreția sa.

Prețul poate fi modificat de către Vânzător, în orice moment, fără preaviz, și își rezervă dreptul de a lansa oferte promoționale ocazionale sau de a oferi discounturi preferențiale în cazuri stabilite conform normelor proprii (respectând legislația în vigoare).

Vânzătorul atenționează asupra faptului că există situații când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Clientul asupra prețului corect și își rezervă dreptul de a nu confirma cererea de Comandă. Vânzătorul nu va manufactura și vinde produse sub prețul de producție. Singura excepție este cea în care Vânzătorul, ca parte a politicii proprii de marketing și promovare, organizează concursuri tip giveaway sau trimite materiale posibililor parteneri sau clienți.

COMANDA

Clientul  poate efectua Comenzi pe Site, prin prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii și are toate drepturile legale de a folosi metodele de plată la distanță (incluzând dar nelimitandu-se la: deține cardul bancar folosit sau are acordul explicit al deținătorului cardului folosit).

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de  Method Print Atelier SRL., în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător sunt incomplete și/sau incorecte;
  • livrări consecutive pentru comenzi anterioare eșuate (refuzate la curier, etc.).

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va trimite solicitarea folosind formularul de retur ce se regăsește la adresa https://lunastudio.ro/politica-de-retur/ sau va trimite un email direct la [email protected]

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract și recepționarea de către Vânzător a produselor returnate (ambele condiții trebuie să fie îndeplinite, cu excepția cazului în care Vânzătorul a renunțat în scris la cea de-a doua). Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumpărătorului;
  • pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumpărătorului;
  • pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Produsul returnat trebuie să fie în exact aceeași stare în care a fost livrat și primit, cu toate etichetele inițiale intacte și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Nu se acceptă returul produselor care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, au accesorii lipsă, sunt desigilate. În cazul în care produsul returnat nu ajunge înapoi la Vânzător în aceeași stare în care acesta l-a trimis, Vânzătorul își rezervă dreptul de a întocmi un proces verbal de analiză a diminuării valorii produsului. Dacă se constată că valoarea produsului a fost diminuată, contravaloarea acestei diminuări va fi imputată clientului. Clientul este responsabil de contactarea curierului pentru preluarea returului. Mai multe detalii despre politica de retur pot fi găsite pe pagina “Politica de retur”  și se consideră parte integrantă a acestui document.

ATENȚIE! – BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigură dreptul de retragere:

Conform legislației în vigoare, sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
  • furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător ( inclusiv debitate la dimensiunea solicitata de client) sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunostintă de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

O parte din produsele vândute pe Site (sigilii de ceara, panglici taiate la dimensiunea solicitata, etc.) se încadrează la art. 16 lit. c, din OUG nr. 34/2014:  “produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar” – așadar acestea NU pot fi returnate.

De asemenea, Vânzătorul își  rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (retururi repetate).

Informațiile cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.

Comanda poate fi plasată prin intermediul Site-ului lunastudio.ro sau prin e-mail la [email protected]. Pentru a comanda pe Site, veți parcurge un proces simplu, la sfarșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul „trimite comanda”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.

După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comandă”). Acest lucru nu inseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs/serviciu listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii Dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către Dvs, urmând a va transmite o confirmare explicită de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informăm că putem onora comandă Dvs. („Confirmarea Comenzii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică ori neconformități constatate în momentul procesului de manufacturare sau expediere, vă vom informa cu privire la această situație și vom rambursa sumele plătite de către Dvs. pentru aceste produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.

În mod similar sunt tratate comenzile venite direct la adresa noastră de e-mail.

IMOPORTANT!

Toate comenzile personalizate/ realizate la comandă vor fi achitate integral de Client/Cumpărător în avans, tipărirea/debitarea/manufacturarea/realizarea lor începând doar după momentul în care Vânzătorul încasează contravaloarea Produselor/Serviciilor care au fost comandate de Client/Cumpărător și obține confirmarea Bunului de tipar din partea Clientului unde este cazul.

MACHETARE – Produse imprimate personalizate

După lansarea Comenzii și acceptarea ei de către Vânzător, Clientul va primi macheta produsului personalizat ( incluzând dar nelimitandu-se la: carduri, plicuri tiparite, etc. ), care va include textul, datele și eventualele modificări posibile cerute și trimise de Client. Mai multe modificări pot fi aduse designului, dar acestea trebuiesc agreate de ambele părți înainte de a plasa comanda (exceptând cazul în care se dorește doar schimbarea conținutului și/sau a culorii textului). În general, schimbarea caracteristicilor elementelor grafice care nu sunt vectoriale nu este posibilă (ex: modificarea formei sau culorii unui element de ilustrație creeat inițial în acuarelă). Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza o Comandă dacă Clientul cere modificări care nu pot fi realizate. De asemenea, în unele cazuri, dacă modificările solicitate sunt extensive, Vânzătorul poate oferi aceste modificări doar contra cost, suplimentar față de costul produsului fără modificări. Orice costuri suplimentare vor fi comunicate Clientului anterior executării modificărilor, și acesta are dreptul de a aproba sau respinge modificările și costurile aferente pe care acestea le implică.

După primirea machetei, textul trebuie citit cu atenție maximă. Orice modificare dorită de Client trebuie transmisă în scris prin email înainte de a fi confirmat deja un Bun de tipar. Pentru a simplifica acest proces, va rugăm să transmiteți cât mai concis toate detaliile și modificările necesare personalizării. Fiecare email trimis de Client cu cereri de modificări implică o revizie a graficii. Primele 3 (trei) revizii sunt oferite de Vânzător fără nici un cost suplimentar pentru Client, următoarele revizii urmând a fi achitate punctual în funcție de complexitatea lor. Costul va fi comunicat Clientului înainte de a fi executate reviziile, acesta având tot dreptul de a continua sau nu procesul de revizuire a designului.

După confirmarea bunului de tipar, responsabilitatea vis-a-vis de corectitudinea textului aparține în exclusivitate Clientului. Textul tipărit va avea exact același conținut ca și cel de pe Bunul de tipar, incluzând dar nelimitandu-se la: diacritice, spatiere, font, text, etc.

MODALITATEA DE LIVRARE

Produsul comandat va fi livrat Clientului/Cumparatorlui în sistem de curierat door-to-door către Client/Cumpărător. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare (fizic în colet sau electronic).

Costul de livrare pentru produsele din Site va fi determinat de firma de curierat, va fi afișat pe Site în momentul plasării/finalizării comenzii și este suportat de client. În unele situațîi, menționat explicit pe formularul de comandă, la discreția Vânzătorului, costul transportului va fi suportat de Vânzător (ex: campanii promoționale, comenzi ce depășesc o anumită valoare prestabilită).

Livrăm în România, SUA, Canada, Elvetia, Marea Britanie și in țările din Uniunea Europeană. Pentru comenzi ce vor fi livrate international va rugăm să ne contactați pentru a primi o cotație de timp și cost de livrare, înainte de a plasa o comandă. 

Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa specificată în momentul validării Comenzii.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat (sau precizat de curier în cazul în care nu este posibilă optarea pentru un interval orar), în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar, dacă poate fi solicitat, va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Method Print Atelier SRL, la momentul predării produselor Comandate către Client/Cumpărător la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.

Detaliile de livrare a Produselor/Serviciilor incluzând, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea Method Print Atelier SRL., fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora. Din păcate, Vânzătorul nu are nici un control asupra serviciilor furnizate de firmele de curierat / transport marfă și nu-și poate asuma nici un fel de garanție pentru acestea.

TERMEN DE LIVRARE

Termenul de livrare este de maxim 5 zile lucrătoare pentru produsele aflate pe stoc care nu sunt personalizate și manufacturate după specificațiile clientului și 20 zile lucrătoare pentru restul produselor (de la obținerea Bunului de tipar/gravare – aprobarea finală a mostrei digitale)

Vânzătorul va anunța Clientul/Cumpărătorul când coletul a fost expediat și îi va comunica numărul AWB de urmărire (dacă este posibil).

Din momentul în care coletul este predat curierului, produsele pot ajunge la Client/Cumpărător în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbăta și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa furnizată de acesta. Există totuși și situații independente de Vânzător în care coletul va ajunge la destinație după mai mult de două zile, dar acest lucru depinde de curier sau forțe majore. Vânzătorul nu poate garanta un timp de livrare.

Method Print Atelier SRL. își rezervă dreptul de a modifica termenul de livrare.

MODALITATEA DE PLATĂ

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plata sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze corect toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul procesează plățile on-line prin intermediul unei terțe părți, specializată în acest serviciu de procesare plată: Netopia Mobilpay.

Datele cardului de plată ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile firmei Method Print Atelier SRL. și nici nu vor fi stocate de către de Method Print Atelier SRL. ci de procesatorul de plăti integrat în Site sau de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este  Netopia MobilPay.

În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.

Pentru motive de securitate a tranzacțiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

Plata comenzii se realizează INTEGRAL în avans, după obținerea bunului de tipar. Odată ce avem confirmarea plății, comanda dumneavoastră este dată în lucru.

COMUNICĂRI COMERCIALE

Cumpărătorul/utilizatorul/clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat vânzătorului pentru comunicările comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

– prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în comunicările comerciale primite de la vânzător;

– prin contactarea vânzătorului.

În urma achiziționării unui bun sau serviciu, vânzătorul va transmite cumpărătorului / utilizatorului comunicări comerciale cu privire la comandă, datele comenzii și stadiul acesteia.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

În afară de cazul în care este agreat de către Vânzător și Client diferit, proprietatea asupra Produselor corporale (tangibile) va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Clientului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de către Curier). Orice alte elemente (incluzând dar nelimitandu-se la: elemente de design grafice, software, ilustrații, etc.) folosite la realizarea produselor precum și machetele grafice digitale rezultate în urma personalizării unui design existent sau creeari unuia nou rămân proprietatea Vânzătorului. Clientul/ Cumpărătorul nu are dreptul de a scana, altera și/sau reproduce în scop comercial produsele primite, indiferent de natura acestora (corporală sau digitală), și nu obține nici un drept de proprietate intelectuală/ de autor asupra acestora.  

CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii (incluzând dar nelimitandu-se la: producție – integrală sau etape, transport), acordul Clientului/Cumpărătorului nefiind necesar. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

GARANȚIA

Toate Bunurile comercializate de către Method Print Atelier SRL sunt noi, și sunt fie realizate integral de Vânzător, fie personalizate prin diverse tehnici de imprimare, tăiere, etc., fie sunt fabricate, finisate sau personalizate de alte firme partenere ori achizitionate de la alti furnizori. Toate serviciile furnizate de către Method Print Atelier SRL sunt realizate la comandă, de catre Vânzător sau colaboratori.

Vânzătorul garantează conformitatea produselor conform legislației în vigoare – ținând cont de prezentarea lor pe Site, calități, tip, parametrii , scopul și conținutul lor. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă această își are originea în materialele furnizate de Client. Așadar, în momentul confirmării Bunului de tipar, Clientul își asumă implicit corectitudinea informațiilor. Vânzătorul nu este responsabil de erori de formă și/sau conținut sau orice altă natură care nu au fost semnalate de Client înainte că acesta să confirme bunul de tipar. Orice cerere de retiparire a materialelor/produselor datorată erorilor aflate deja pe bunul de tipar se va executa contra cost și va fi suportată ce Client. În funcție de tipul și setările monitorului/display-ului folosite de Client, culorile pot apărea diferite decât cele ale produsului finit; culorile pot fi influențate și de gradul de alb al hârtiei alese și alți factori – aceste diferențe NU sunt considerate neconformități. Micile imperfecțiuni derivate din natura producerii manuale a unui produs nu sunt considerate neconformități (incluzând dar nelimitandu-se la: finisări manuale cum ar fi sigilii ceară, accesorii textile tip funde/panglici/etc, tăieri și decupaje; hârtia fabricată manual de către terți folosită pentru tipărirea produselor, etc.).

Depunem eforturi pentru a vă oferi cele mai bune imagini și descrieri, însă, din nefericire, nu putem garanta că toate culorile și detaliile din imaginile Site-ului sunt reprezentări 100% precise ale produsului, iar dimensiunile ar putea fi, în unele cazuri, aproximative.

Primirea intactă a Comenzii este garantată de către Curier. În cazul în care aceasta nu ajunge intactă, Vânzătorul se obligă să livreze un nou produs, ca cel menționat în Comandă, în cel mai scurt timp posibil de producție și livrare (dar cu termen maximal identic cu cel uzual). Este responsabilitatea Clientului să comande din timp produsele în funcție de nevoile proprii, Vânzătorul nefiind responsabil de intarzaieri ce nu derivă din culpă să directă (incluzând dar nelimitandu-se la: bun de tipar cu erori, intarzaieri ale firmei de curierat, forță majoră, etc.)

Orice reclamație referitoare la conformitatea produselor poate fi efectuată printr-o sesizare scrisă, pe email, în termen de 48h de la primirea coletului. În cazul în care Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice și/sau ale bunului de tipar, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele și/sau Serviciile într-un termen maxim egal cu termenul de execuție al Comenzii specificat în acești Termeni, sau va returna contravaloarea lor achitată de Cumpărător dacă aducerea la conformitate nu este posibilă, fără a imputa Cumpărătorului eventuale costuri legate de aceste operațiuni (cazurile care nu sunt considerate nonconformitati sunt enumerate mai sus).

NOTIFICĂRI ȘI INFORMAȚII PENTRU UTILIZATORI

Ca utilizator, înțelegeți și sunteți de acord cu următoarele responsabilități:

  • să furnizați date adevărate, exacte și complete despre dumneavoastră pentru a putea procesa comanda

Ca utilizator, vă asumați obligativitatea de a nu face următoarele:

  • să publicați materiale care conțin viruși sau alte programe cu intenția de a distruge acest sistem sau orice informație care este parte componentă a acestui sistem;
  • să publicați materiale cu drept de autor, dacă nu sunteți autorul sau dacă nu aveți permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
  • să publicați materiale defăimătoare, obscene, de amenințare sau rau intentionate față de un alt utilizator, persoană fizică sau juridică, materiale ori informații interzise de prevederile legale în vigoare;
  • să publicați o imagine sau o afirmație care contravine normelor legale în vigoare.

Accesând formulare de pe Site prin care va transmiteți datele dumneavoastră personale în vederea cererii de informații, plasării de comenzi online precum și participării la diverse acțiuni (de informare, promoționale, publicitare, de divertisment etc) organizate de către Method Print Atelier SRL, declarați că sunteți de acord ca datele personale solicitate să fie colectate, stocate şi prelucrate de către Method Print Atelier SRL.

Mai multe informații despre modul în care colectăm, stocăm și prelucrăm datele personale pot fi găsite pe pagina “Politica de Confidențialitate”.

Toate operațiunile desfășurate de Vânzător prin intermediul website-ului www.lunastudio.ro sunt conforme cu Legea 365/2002 privind comerțul electronic, astfel cum a fost modificată prin legea 121/2006, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, M. Of. nr. 959/2006.

Legături (linkuri) către alte site-uri

Method Print Atelier SRL. nu face nici o declarație cu privire la conținutul nici unuia dintre site-urile menționate pe www.lunastudio.ro (sau subdomeniile sale) pe care le puteți accesa/ le accesați. La accesarea unui site care nu aparține rețelei de site-uri operate de Method Print Atelier SRL., va rugăm să aveți în vedere faptul că site-ul este independent de Method Print Atelier SRL. și că Method Print Atelier SRL. nu exercită nici un control asupra conținutului acelui site și nu își asumă și acceptă responsabilitatea pentru conținutul sau utilizarea lui.

FRAUDĂ

Orice încercare de a accesa date personale ale unui utilizator sau de a altera/modifica conținutul www.lunastudio.ro, de a afecta serverul pe care rulează site-ul va fi considerată tentativă de fraudă, rezervându-ne dreptul de a pune în mișcare plângerea penală împotriva celor care au încercat faptele descrise mai sus.

Fraudă constituie și plasarea unei comenzi cu adresa falsă sau date de identificare false. În acest caz, vor fi anunțate organele competențe pentru a soluționa cazul.

INFORMAȚII LEGALE – Legislație aplicabilă şi Jurisdicție

Acești Termeni și Condiții și utilizarea acestui Website sunt guvernate de legile din România. În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației către Method Print Atelier SRL. În cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competențe din Timișoara.

FORȚĂ MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

ÎNCETARE

Prezentul Acord (sub titulatura “Termeni și condiții”) este în vigoare până când încetează la solicitarea dvs sau a Method Print Atelier SRL. Puteți înceta prezentul acord în orice moment renunțând la utilizarea acestui site, cu condiția ca utilizarea anterioară să fi respectat condițiile prezentului acord. Method Print Atelier SRL poate înceta prezentul acord în orice moment, fără o notificare prealabilă, și în consecință să refuze accesul dvs pe site, la discreția să, pentru orice motiv, inclusiv și fără a se limita la nerespectarea termenilor și condițiilor prezentului Acord. La terminarea prezentului Acord, fie de către dvs, fie de către Method Print Atelier SRL, trebuie să distrugeți imediat toate materialele descărcate sau obținute prin alte metode de pe acest website, precum și toate copiile acestor materiale, efectuate prin termenii acestui acord sau prin alte metode.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Luna Studio

Un brand Method Print Atelier SRL
Cod unic de identificare fiscală: RO39674156 
contact(at)lunastudio.ro

Scroll to Top