Joi, 25 aprilie - CONCEDIU. Reluam expedierea comenzilor vineri, 26.04. Multumim pt. intelegere!

Politica de confidențialitate

Luna Studio (brand al Method Print Atelier SRL.) utilizează informații din interacțiunile cu dumneavoastră și de la anumiți terți, pentru a-și atinge obiectivul de a furniza produse și servicii relevante și de cea mai înaltă calitate.

Respectarea dreptului la confidențialitate al vizitatorilor online și protejarea informațiilor colectate despre vizitatorii și/sau clienții noștri sunt aspecte foarte importante pentru noi și prelucrăm aceste date într-o manieră responsabilă.

Politica de confidențialitate vă informează cu privire la:

  • tipul de informații pe care le colectăm și modul în care se face această colectare;
  • scopurile pentru care colectăm și utilizăm aceste informații;
    drepturile și opțiunile dumneavoastră privind utilizarea de către noi a datelor dumneavoastră;
  • modul în care datele dumneavoastră sunt prelucrate și cui sunt sau pot fi transferate;
  • pentru cât timp stocăm informațiile dumneavoastră etc.

Vă rugăm să o citiți cu atenție, iar dacă nu sunteți de acord cu ea, aveți întotdeauna opțiunea de a nu utiliza site-ul/ achiziționa serviciile sau bunurile noastre.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul unei modificări, vom afișa pe site-ul nostru versiunea modificată a Politicii de confidențialitate. Așadar, vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei Politici de confidențialitate.

Găsește rapid

DEFINIȚII

Date cu caracter personal: orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană identificabilă este persoana care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare cum ar fi un nume, un număr de identificare (CNP, card de identitate, pașaport, etc.), date de localizare, un identificator online (cum ar fi un IP), sau la unul sau mai multe elemente specifice proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. Exemple de date care nu sunt considerate ca având caracter personal: codul de înregistrare al unei societăți; o adresă de e-mail comercială generală, cum ar fi [email protected]; precum și datele anonimizate (ireversibil).

Prin „prelucrare”, se înțelege orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Cine suntem și cum ne puteți contacta

Luna Paperie este un brand al Method Print Atelier SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Timișoara, Calea Bogdanestilor nr. 10, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J35/2567/2018, cod unic de înregistrare fiscală 39674156 (în continuare numit “Luna Studio”, “Method Print Atelier SRL” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

Luna Paperie nu are desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) întrucât considerăm că nu îndeplinim condițiile pentru a avea obligativitatea desemnării unuia. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri legate de confidențialitate sau dacă aveți orice întrebări cu privire la datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, vă rugăm să ne contactați în orice moment folosind formularul de contact sau printr-un email direct la contact(at)lunastudio.ro.

Ce categorii de date personale prelucrăm

Categoriile și modul în care colectăm și stocăm informațiile, inclusiv datele cu caracter personal, depind de modul în care sunt utilizate site-ul nostru și serviciile aferente. În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Nu colectăm date sensibile despre dumneavoastră. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

  1. Datele colectate din interacțiunea dumneavoastră cu site-ul nostru (Cookies, Analytics)

Diverse tehnologii/servicii pot fi folosite pe site-ul noastru cu scopul de a-l îmbunătăți, pentru a-l face mai ușor și rapid de utilizat de către vizitatori, mai eficient și sigur. Astfel de tehnologii/servicii pot colecta automat date cu caracter personal de către noi sau de către terți în numele nostru. Exemple de astfel de tehnologii/servicii: fișierele tip cookie, servicii de măsurarea audienței web și urmărire a interacțiunii utilizatorului cu site-ul.

1.1 Măsurarea audienței și urmărirea traseului/interacțiunii utilizatorului cu site-ul nostru

Atunci când vizitați site-ul nostru, se trimit date din browser-ul dumneavoastră către serverul unde acesta este găzduit și către furnizorii serviciilor de analiză a traficului și traseului/interacțiunii dumneavoastră cu site-ul. Aceste date permit optimizarea serviciilor noastre și îmbunătățirea experienței dumneavoastră pe site. Datele sunt colectate în mod automat și sunt stocate de către noi sau de către terți în numele nostru. Mai jos, în cadrul secțiunii “Cui transmitem datele dumneavoastră personale” sunt enumerați toți terții. Aceștia pot fi schimbați ocazional, iar lista lor actualizată este inclusă permanent în această Politică.
Aceste date despre acțiunile și traseele de navigare ale vizitatorilor site-ului nostru pot include următoarele:
•  Adresa IP a vizitatorului (anonimizata în Google Analitycs, dar disponibilă integral în cazul încercărilor frauduloase de compromitere a siguranței site-ului prin intermediul sistemelor de securitate implementate)
•  Data și ora vizitei
•  URL-ul de recomandare (site-ul de pe care vizitatorul a fost redirecționat)
•  Paginile vizitate și traseul utilizatorului pe site-ul nostru
•  Informații despre browser-ul utilizat (tip, versiune, sistem de operare etc.) 

1.2 Fișiere tip Cookie

Pe site-ul nostru se utilizează fișiere cookie. Vă rugăm să citiți secțiunea “Politica de utilizare a fișierelor cookie” pentru a afla mai multe detalii despre utilizarea de către noi a fișierelor cookie și despre politicile de confidențialitate ale părților terțe de la care utilizăm instrumente de analiză web sau de la care avem module de extensie integrate pe site-ul nostru.

1.3 Servicii de Retargeting

Site-ul nostru folosește ocazional servicii/tehnologii de retargeting furnizate de terți. Acest lucru ne permite să ne promovăm în mod direct și personal vizitatorilor site-ului nostru care erau deja interesați de produsele și/sau serviciile noastre.

2. Datele furnizate direct de dumneavoastră

*Notă: Dacă furnizați datele cu caracter personal ale altei persoane, vă rugăm să vă asigurați că aveți dreptul de a ne dezvălui informațiile respective.

2.1. Date personale: nume, prenume, adresa poștală, imagini, date de facturare, numărul de telefon, adresa de e-mail, număr cont IBAN (în cazul solicitării unui retur din partea clientului, în condițiile legii) etc. Datele bancare (titular card, număr card, CCV) sunt colectate de procesatorul de plăți online în mod securizat. Noi nu avem acces și nu prelucrăm aceste date.

2.2. Informații pe care ni le furnizați prin terți precum Facebook, Google și WeChat/ManyChat/etc.

2.3. Orice alte date introduse explicit de către dvs. în momentul în care ne contactați, scrieți un comentariu pe site, acordați feedback/review-uri sau plasați o comandă.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Pentru prestarea serviciilor / executarea și livrarea produselor comandate, în beneficiul dvs:

•  prelucrarea comenzilor (preluarea, validarea, producția, expedierea și facturarea acestora)
•  soluționarea oricăror probleme legate de o comandă efectuată, produsele sau serviciile contractate/achiziționate
•  returnarea produselor și rambursarea contravalorii acestora conform prevederilor legale și politicilor interne
•  asigurarea serviciilor de asistență/suport (oferirea de răspunsuri la întrebările dvs.)

Așadar, scopul principal de colectare și prelucrare a datelor este acela de a încheia și executa contractul comercial între noi și dvs și de a va putea răspunde solicitărilor pe care ni le adresați. Anumite prelucrări precum și durata minimă de stocare a datelor sunt impuse de legislația în vigoare, în special de cea fiscală/contabilă.

Pentru îmbunătățirea site-ului și serviciilor noastre

Dorim să va oferim o experiență cât mai bună, atât pe site cât și în timpul și după încheierea contractului comercial. Așadar, colectăm date referitoare la modul în care dvs. ați interacționat cu site-ul nostru (Analytics, Cookies) și va putem invita să completați scurte chestionare de satisfacție/feedback după finalizarea unei tranzacții.

Marketing și analize interne pe tema optimizării eforturilor de marketing

În acest moment nu avem un newsletter de abonare, dar putem folosi tehnologii de retargeting în cadrul eforturilor nostre de marketing online pe platforme precum Google, Facebook, Instagram care vizează persoanele interesate de produsele/serviciile noastre (au vizitat acest site).

Apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care prelucrăm și transmitem informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială, prin luarea unor măsuri de protecție a site-ului împotriva atacurilor cibernetice, prevenirea unor tentative fraude sau alte acțiuni rău-voite (inclusiv transmiterea informațiilor către autoritățile competențe în aceste situații) sau pentru a gestiona posibile riscuri la adresa noastră.

Cui transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal

Putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal următorilor terți:

  • Colaboratorului nostru care ne oferă serviciul de contabilitate
  • Furnizorilor de servicii de plată online/bancare
  • Furnizorilor de servicii de curierat
  • Furnizorilor de servicii de marketing
  • Furnizorilor de platforme/tehnologii de marketing: Facebook (Ads), Google (Ads)
  • Furnizorilor de platforme/tehnologii de analiză web: Google (Analytics), HotJar
  • Furnizorilor de servicii IT (inclusiv hosting, CDN, securitate, etc.)

Facebook: https://www.facebook.com/about/privacy/
Google: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/
HotJar: https://www.hotjar.com/privacy
Unless: https://unless.com/en/legal/privacy/

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice competente.

În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

Predominant, prelucrarea datelor se efectuează pe teritoriul României, unde activăm. Uneori, anumite date ale dvs. cu caracter personal pot fi transferate unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, în Statele Unite ale Americii. Terții din afara țării care ar putea avea acces la date sunt furnizori de servicii IT sau marketing: Google, Facebook, HotJar. Hostingul siteului este pe teritoriul României.

Vom lua întotdeauna măsurile posibile pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu multă atenție și drepturile dvs. sunt protejate.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi Netopia mobilPay. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate folosind algoritmi de ultimă generație. Facturile sunt emise cu ajutorul Smartbill. Astfel, în cazul unei achiziții de servicii sau produse desfășurată prin email și nu prin coșul de cumpărături de pe site, vei avea posibilitatea de a achita contravaloarea lor simplu, rapid și sigur printr-un click pe butonul de plată de pe factura proformă, grație integrării Smart Bill cu mobilPay.

Pe site, folosim protocolul de criptare HTTPS, stocăm datele pe servere securizate și, pe lângă back-up-ul asigurat de furnizorul de servicii de hosting, menținem back-up în cloud adițional (Dropbox/Google). Pentru email, atunci când comunicăm cu dumneavoastră, folosim serviciile dedicate și specializate oferite de Google Suite.

Toate mostrele noastre au date fictive. NU vom trimite niciodată mostre cu datele tale, chiar dacă ne-au rămas în urma producției câteva produse în plus (invitații, cărți de vizită, etc.). Vom depune eforturi ca în imaginile publicate pe site sau canalele de social media să nu fie vizibile clar toate datele dumneavoastră, dar nu putem face garanții în acest sens. Dacă va doriți anonimitate completă, va rugăm să ne comunicați acest lucru și nu vom publica nici o imagine cu produsele dvs. în care să fie lizibile datele personale.

De asemenea, ne asigurăm că datele dvs. sunt prelucrate minim necesar în scopurile declarate mai sus și cât mai responsabil. Totuși, în ciuda tuturor măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că, din păcate, transmiterea oricărei informaţii prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, intranet, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi sub nici o formă responsabili pentru situații sau vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru. Orice transmitere de informații se face pe riscul dumneavoastră. După ce vom primi informațiile dumneavoastră, vom utiliza proceduri și elemente de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

Cât timp stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal

Perioada de stocare va fi determinată de cerințele legislative, în special cele fiscale/contabile și de politicile interne.

În cazul clienților care au achiziționat bunuri sau servicii, facturile și implicit datele necesare facturării nu pot fi distruse înainte de expirarea termenului legal (documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară se păstrează în arhivă timp de 10 ani, cu începere de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).

În cazul vizitatorilor/utilizatorilor care au interacționat cu site-ul sau au comunicat cu noi fără a deveni clienți, țintim să stocăm datele pe o perioada de 3 ani, dar nu garantăm precizia acestei perioade. Excepție fac vizitatorii/utilizatorii care au încercat să pericliteze siguranța site-ului, să fraudeze, sau au avut orice alte intenții de a afecta interesele noastre legitime – caz în care ne asumăm posibilitatea de a le stoca datele disponibile atâta timp cât societatea comercială Method Print Atelier SRL este activă, indiferent dacă se modifică sau nu administrația acesteia.

Ce drepturi aveți

În cazul în care ne furnizați date cu caracter personal prin intermediul site-uului nostru sau prin alte canale, faceți acest lucru de bună voie. În cazul în care alegeți să nu furnizați informațiile solicitate, este posibil ca diverse facilități sau avantaje adresate clienților să nu fie disponibile. Doar persoanele care ne-au transmis datele cu caracter personal necesare pot comanda produse sau servicii, întrucât nu putem procesa o comandă fără a avea toate datele necesare pentru facturare, producție, livrare și, după caz, personalizare grafică.

Conform Regulamentului nr. 679/2016, aveți următoarele drepturi:

  1. Dreptul la acces

    Ne puteți cere să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal, să vă punem la dispoziție o copie a acestor date; să vă oferim alte detalii despre informațiile care vă privesc, pe care le deținem și prelucrăm, în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

  2. Dreptul la rectificare

    Aveți dreptul să solicitați corectarea sau completarea datelor dumneavoastră cu caracter personal stocate. Pentru a face acest lucru, trimiteți solicitarea dumneavoastră la office(at)lunapaperie.ro. Dacă nu este evidentă identitatea dvs., vom cere date suplimentare pentru a verifica exactitatea informațiilor înainte de a efectua orice modificări.

  3. Dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)

    Ne puteți cere oricând să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai dacă:
    •  acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate
    •  v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ și nu pe interes legitim sau pentru a încheia contractul comercial de vânzare-cumpărare bunuri/ servicii);
    •  acestea au fost prelucrate ilegal;
    •  ne revine o obligație legală în acest sens.
    Va rugăm să rețineți faptul că nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară pentru respectarea obligațiilor legale sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

  4. Dreptul la restricţionarea prelucrării

    Ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care:
    •  contestați exactitatea datelor, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor;
    •  prelucrarea este ilegală, dar dvs. va opuneți ştergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricţionarea utilizării lor;
    •  nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar dvs. ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă;
    •  v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile noastre legitime prevalează.
    În cazul în care prelucrarea a fost restricţionată în temeiul art 21, alineatul (1) din Regulamentul nr. 679/2016 astfel de date cu caracter personal pot fi prelucrate cu consimţământul persoanei vizate (dvs.) sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă sau pentru protecţia drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru.

  5. Dreptul la opoziţie

    În orice moment, aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situaţia particulară în care va aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal. Nu vom mai prelucra datele dvs. cu caracter personal, cu excepţia cazului în care avem motive legitime şi imperioase care justifică prelucrarea şi care prevalează asupra intereselor, drepturilor şi libertăţilor persoanei vizate (dvs.) sau scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.
    Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care vă privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv.
    În cazul în care vă opuneți prelucrării în scopul marketingului direct, datele dvs. cu caracter personal nu mai sunt prelucrate în acest scop în cel mai scurt timp posibil. 

  6. Dreptul la portabilitate

    Ne puteți cere să vă furnizăm datele dvs. cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, care poate fi „portat” direct către un alt operator de date, dacă: prelucrarea datelor se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract comercial cu dvs și prelucrarea se face prin mijloace automate.

  7. Reclamații

    Aveți dreptul să depuneți o reclamație la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
    Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

    B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
    E-mail:[email protected]
    Fără a vă afecta în vreun fel dreptul dvs. de a contacta în orice moment Autoritatea Națională de Supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă asigurăm că vom depune toate eforturile necesare și posibile pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

    Ne puteți contacta în orice moment folosind formularul de contact de pe site, printr-un email direct la contact(at)lunastudio.ro sau prin poștă/curier la adresa str. Gheorghe Asachi 13, Timișoara, Timiș.

Ultima actualizare: Aprilie 2021

Luna Studio

Un brand Method Print Atelier SRL
Cod unic de identificare fiscală: RO39674156 
contact(at)lunastudio.ro

Scroll to Top